فرماندار بافت گفت: حضور مردم روستاها در انتخابات امروز (جمعه) بسیار چشمگیر است.

به گزارش مرور نیوز، فتحعلی حمزه جواران روز جمعه افزود: ثبت نام نامزدها در شوراهای اسلامی روستایی شهرستان بافت 2 برابر کرسی هاست لذا رقابت شدید انتخاباتی، حضور مردم را برای شرکت در انتخابات بسیار چشمگیر کرده است.
وی بیان کرد: 270 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برای دریافت آرای مردم وجود دارد.
وی مشارکت مردم شهرستان بافت را در انتخابات بسیار بالا ارزیابی و عنوان کرد: همه مردم باید دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفته و در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار بافت گفت: با توجه به استقبال مردم مصمم هستیم از طریق مجوزهای قانونی و هماهنگی با استاندار کرمان زمان انتخابات تمدید شود و تمامی مردم شهرستان بافت بتوانند در انتخابات شرکت کنند.
وی با بیان اینکه تا این لحظه مشکل کمبود تعرفه نداشتیم افزود: بافت از امن ترین شهرستان های استان کرمان است و تا این لحظه مشکلی در امنیت انتخابات نبوده است.
حمزه جواران گفت: با برنامه ریزی و تلاش دست اندرکاران این شهرستان، انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در امنیت، سلامت کامل و پرشور در حال برگزاری است.
اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت امروز (جمعه) 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شد.
6 هزار و 421 صندوق اخذ رای شامل 2 هزار و 668 صندوق انتخابات ریاست جمهوری و سه هزار و 753 صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان دایر شده است.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان و 52 هزار و 867 نیز رای اولی هستند.