صفوف بهم فشرده مردم شهرستان کهگیلویه (بلادشاپور) در واپسین ساعتهای مانده به انتخابات 29 اردیبهشت در پای صندوقهای رای، بیانگر اهمیت انتخابات در این سرزمین است.

به گزارش مرور نیوز ، مردم شهرستان کهگیلویه از همان ساعات اولیه رای گیری با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوقهای رای بار دیگر عشق و علاقه خود به نظام اسلامی را نشان دادند.
در شهرها و روستاهای شهرستان کهگیلویه همچنان شاهد حضور پیر و جوان، زن و مرد، فرهنگی و کاسب، کارگر و کشاورز، استاد و دانشجو در پای صندوقهای رای هستیم.
با توجه به مشاهدات و گزارش‌های دریافتی از مسئولان و مردم این دوره از انتخابات از حضور و مشارکت حداکثری مردم حکایت دارد.
امروز یک بار دیگر ملت ایران برای حفظ اقتدار، امنیت و تعیین سرنوشت خود وارد عرصه انتخابات شده و به نامزد مورد نظر خود رای می‌دهند.
فرماندار کهگیلویه در این رابطه اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات نظام و انقلاب اسلامی افزودند.
علی پوزش با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای افزود: با توجه به گرم بودن هوا بیشتر مردم بعد از ظهر را برای حضور در پای صندوقهای رای انتخاب کردند.
وی بیان کرد: امنیت و آرامش کامل در همه شعب اخذ رای حاکم و مردم در کمال آسایش انتخاب سرنوشت خود هستند.
پوزش تصریح کرد: نیاز است مردم هر چه سریعتر به نزدیکترین شعب اخذ رای برای شرکت در این عرصه بسیار مهم سیاسی کشور حضور پیدا کنند.
920 شعبه اخذ رای در نقاط مختلف کهگیلویه وبویراحمد به صورت ثابت و سیار مشغول جمع آوری آرای مردم هستند.