سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ستاد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی حاصل تحقق آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، علی قنبر زمانی روز یکشنبه در نشست با مدیران افزود: در سال های پس از رحلت حضرت امام(ره)، هر روز بر این عزت و اقتدار افزوده شده است.
وی تلاش همه ادارات بخش دولتی و سازمان های غیردولتی و عموم شهروندان برای برپایی بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را خواستار شد .
زمانی گفت: ما با حضور در این مراسم، وفاداری خود را به آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان خواهیم داد و بار دیگر انسجام وهمبستگی ملت شریف ایران را به تمام جهان نشانگر خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود از استان البرز بیش از 20 هزار زائر برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند، تاکید کرد: مانند سالهای گذشته، شهرستان کرج با آمادگی کامل به استقبال زائرین حرم امام (ره) خواهد رفت.
وی افزود: امسال به دلیل مقارن بودن ماه مبارک رمضان با ارتحال حضرت امام (ره)، اسکان و پذیرایی از زائرین درشهرهای استان را نخواهیم داشت و فقط زائران با عبور از استان البرز راهی مرقد امام می شوند.
زمانی گفت: حدود 500 اتوبوس برای انتقال زائرین به حرم آماده شده است و دستگاه های خدمات رسان با هماهنگی کامل برای خدمت به زائرین انجام وظیفه خواهند کرد.
وی همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ،از مشارکت شهروندان فهیم استان البرز و شهرستان کرج در انتخابات 29 اردیبهشت قدردانی کرد .
در این جلسه مقرر شد آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص گرامیداشت مراسم سالگرد امام خمینی(ره) اقدام کند.