مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته سامانه اتوماسیون اداری در مدارس استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، احمد ناصری عصر امروز در بیست و دومین جلسه شورای راهبردی فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: این اقدام گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان خواهد بود که به صورت الکترونیکی نیز قابل اجرا است.

وی افزود: توسعه زیرساخت های توسعه فن‌آوری اطلاعات موضوعی است که در تمامی سطوح آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز است به این موضوع توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به پیشرفت و توسعه دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نوسازی و تجهیز اتاق‌های سرور و نصب و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون اداری در سطح نواحی و مناطق مختلف موضوعی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر خود در رابطه با توسعه سطح کمی و کیفی فن‌آوری اطلاعات دست یابیم.

ناصری بیان کرد: توسعه فرایندهای الکترونیکی در مدیریت آموزش و پرورش استان مورد توجه جدی قرار گرفته است، چرا که استفاده از فناوری‌های نوین سبب تسریع و تسهیل در کار شده و از مراجعات حضوری جلوگیری خواهد کرد و این به طور حتم می‌تواند در رابطه با بهبود وضعیت بسیار موثر باشد.

برات سلیمی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: بسترسازی و راه‌انداری اتوماسیون اداری تحت وب به تدریج در مدارس استان در دستور کار قرار داده شده که با توجه به تامین امنیت و افزایش پهنای باند اینترنتی این طرح در کلیه مدارس استان اجرا خواهد شد.