استاندار اردبیل گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان با هدف ایجاد اشتغال دنبال می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مجید خدابخش صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است اولویت تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

وی افزود: از سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان توانسته مشکلات واحدهای تولیدی متعددی را بررسی و در ادامه با رفع آن موجب ایجاد مشاغل جدید و یا تثبیت اشتغال در واحدهای راکد و نیمه راکد شود.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و بانک‌ها بررسی می‌شود، اضافه کرد: تلاش بر این بوده با رعایت قوانین از بند و تبصره‌های قانونی بازدارنده تولید خودداری شده و تا حد امکان از رونق فعالیت واحدهای تولیدی حمایت شود.

خدابخش تأکید کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در استان است و با رونق واحدهای تولیدی به دنبال ایجاد شغل به ویژه برای جوانان هستیم.

وی خواستار همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در تحقق این امر شد و افزود: در طول سال جاری نیز ستاد تسهیل تلاش می‌کند با برداشتن موانع تولید، به رونق واحدهای تولیدی کمک کند.