نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ملت ایران اسلامی در حرکت بی ارزش نظامی، سبک سرانه و کور تروریستی داعش ثابت کردند همچنان پای انقلاب و دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام و کشور ایستاده اند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی افزود: اعضای داعش سایه ای از منافقان هستند که 17 هزار نفر از مردم این کشور را از رئیس جمهوری تا نخست وزیر و صدها کارگر را به شهادت رساندند.
وی عنوان کرد: منافقان داعش های دهه 60 این کشور بودند و در واقع آنچه امروز از داعش می بینیم سایه از جنایت های منافقان است، منافقانی که 17 هزار نفر را در این سرزمین ترور کردند و یک نمونه این اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه آنان جانبازی مقام معظم رهبری است.
امام جمعه مشهد اشاره کرد: آنان کودک چهار و هفت ساله را در مقابل چشم والدینشان کشتند، دختر بچه سه ساله را زنده زنده سوزاندند و سه جوان بسیجی را دستیگر و یکی را زنده زنده پوست کندند.
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: جنایات منافقان در این کشور بی سابقه بود منافقانی که در عملیات مرصاد وقتی وارد اسلام آباد غرب شدند همه بیماران بیمارستان را با این عنوان که مجروحان جنگ هستند قتل عام کردند.
وی ادامه داد: این ترقه بازی هایی که دو روز قبل تروریست های داعشی در تهران به راه انداختند و طی آن عده ای بی گناه را به شهادت رساندند هیچگاه ملت و نظام را از حرکت در مسیر استکبار ستیزی بازنمی دارد، چنانکه آنان حتی نتوانستند به اهداف خود برسند و در نهایت فلاکت در اتاق حبس شده و هلاک شدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این میان طی این حرکت بی ارزش نظامی، بسیار سبک سرانه و کوری که بعد مدت ها تلاش و نفوذ توانستند انجام دهند مردم و ایثارگران در کشور برگی برنده و مدالی ارزشمند به دست آورد.
آیت الله علم الهدی توضیح داد: 30 سال قبل در عملیات مرصاد فرزند خانواده شهید تیموری (رضا) در مقابل منافقان به شهادت رسید و در حادثه تروریستی اخیر نیز فرزند دیگر این خانواده (جواد تیموری) با مقاومت در مقابل داعش ایستاد و با وجود اصابت 10 گلوله اجازه نداد آنان به صحن علنی مجلس راه یابند.
وی اظهار کرد: این خانواده برای دومین بار بعد از 30 سال فرزند خود را در برابر ترور از دست داد اما به دشمن ثابت کردند که این مردم همان هایی هستند که در مقابل منافقان و جنایت های آنان استوار ایستادند.
امام جمعه مشهد یادآور شد: این مهم نشان داد که جوانان ایثارگر و نسل سوم انقلاب همانند نسل اول در مقابل دشمنان می ایستند و در این راه از جان گذشته اند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: رشادت این جوان و سایرین موجب شد تا این گروه تروریستی نتوانند حتی برای لحظه ای در جلسه علنی مجلس خلل وارد کنند و در کمال آرامش و امنیت مجلس به کار خود ادامه داد.