امام‌ جمعه یزد با اشاره به بروز برخی مسائل فرهنگی در کشور از مسؤولان خواست در برابر توطئه‌ها و نفوذ دشمن در مسائل فرهنگی ایستادگی کنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن محکوم کردن حملات عده‌ای بزدل در تهران، از رشادت‌های نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: هوشیاری مردم و نیروهای انقلابی می‌تواند در خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان مؤثر باشد و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کند.

امام جمعه یزد با اشاره به ناکامی استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه برای مقابله به جریان انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن در اتفاقات اخیر خصوصاً اجرای نقشه‌های شوم خود در ایام انتخابات و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ناکام ماند.

ناصری بیان داشت: رژیم آل سعود در سال‌های گذشته اصلی‌ترین تولیدکننده و صدور انسان‌های تندرو، جنایتکار و تروریست بوده و برای تربیت آنها میلیاردها دلار هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: این حوادث موجب انسجام ملی و وحدت بیشتر مردم ایران در برابر دشمن خارجی می‌شود.

امام‌جمعه یزد در ادامه از مردم خواست قدر امنیت در کشور را بدانند و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه و نیروهای انقلابی باشند.

ناصری همچنین با اشاره به بروز برخی موضوعات فرهنگی در کشور از مسئولان خواست در برابر توطئه‌ها و نفوذ دشمن در مسائل فرهنگی ایستادگی کنند، چراکه نفوذ فرهنگی از حملات نظامی خطرناک‌تر است.

امام‌جمعه یزد در پایان ضمن یادآوری لیالی‌قدر، نمازگزاران را به درک این شب‌های پرفضیلت توصیه کرد.