مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 667 تن برنج و 2 تن شکر در غالب طرح ویژه ضیافت ماه رمضان در استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش مرور نیوز مظفر رحیمی، از توزیع 667 تن برنج سفید برای تنظیم بازار این کالاها در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: برنج سفید با قیمت 2700 تومان در بازار توزیع می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور افزود: با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار که باید در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک گردد، شرکت غله و خدمات بازرگانی با مسئولیت تهیه و مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی با مسئولیت توزیع، مقدار 667 تن برنج سفید بین هم استانی های کرمانشاهی تهیه و توزیع نمودند.

وی مقدار توزیع برنج سفید و شکر را به ترتیب 667 تن برنج و 2 تن شکر اعلام کرد و گفت: تا کنون این مقدار برنج و شکر جهت تنظیم بازار توسط فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و تعاونی مصرف های ادارات سطح استان توزیع شده است.

رحیمی در خصوص قیمت برنج سفید و شکر برای مصرف کننده نهایی افزود: به ازای هر کیلوبرنج سفید 2700 تومان و به ازای هر کیلو شکر نیز 2855 تومان برای فروش به مصرف کننده نهایی قیمت گذاری از طریق کارگروه تنظیم بازار صورت گرفته است.