جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: توسعه واحدهای کوچک تولیدی در شهرستان بوشهر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ غلامرضا شهابی پیش از ظهر دوشنبه در نشست تیم اقتصادی شهرستان بوشهر اظهار داشت: باید در راستای فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی گام های بلندتری برداشته شود.

وی اضافه کرد: مسئله اقتصاد با توجه به اینکه دشمنان می‌خواهند از این بخش به کشور فشار بیاورند، یک نیاز است و به همین دلیل باید این بخش را تقویت و همچنین تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کنیم.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

شهابی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نیازهایی دارد که در گام نخست باید این نیازها شناسایی شود و بعد از آن پتانسیل‌ها و زیرساخت‌ها و همچنین موضوع آمایش سرزمینی را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، افزود: توسعه واحدهای کوچک تولیدی از جمله مهم ترین رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جانشین ناحیه بوشهر بیان کرد: واحدهای کوچک تولیدی از جمله مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار است و یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند در توسعه پایدار روستایی و توانمندسازی روستا و روستائیان نقش چشمگیری داشته باشد.

نشست تیم اقتصادی شهرستان بوشهر در سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، مسئول شرکت آفتاب گلسرلیان، کارشناس فنی و عمرانی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر و به ریاست سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شهابی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.