مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه مسئله فلسطین محور و اساس دنیای اسلام است، گفت: روز قدس روز لبیک گفتن به ندای مظلومیت است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علی شکری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شاهرود، ضمن بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از هر مظلومی است که مورد ستم واقع شده، ابراز داشت: حضور باشکوه مردم در واقع ندای لبیک به مظلومیت است و باید فریاد رس مردم مظلوم در اقصی نقاط جهان بوده تا دنبال روی راستین آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) قلمداد شویم.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای جهان در برابر جنایات صهیونیستی سکوتی مضحک دارند، افزود: خاندان آل سعود بر خلاف مسیر دنیای اسلام حرکت کرده و در آینده دولتی که برخلاف مردم مظلوم حرکت کند سقوط می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اولین قبله مسلمانان و سرزمین وحی دوبار به دامان دنیای اسلام باز خواهد گشت، ابراز داشت: مسیر که آل سعود طی می کند رو به اضمحلال و نابودی است و با فریادهای خودمان در روز قدس باید آنها را بیدار کنیم تا در مسیر جامعه اسلامی قرار گیرند .

شکری ادامه داد: روز قدس فریادی برای نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین است، مردم مسلمانی که بیش از 50 سال از خانه وکاشانه خود دور شده‌اند، این سرزمین مقدس قبله نخست مسلمانان محسوب می شود که اسرائیل به زور آن را غصب کرده است .

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین نمی توانند در کاشانه خود به راحتی زندگی کنند، امروز روز مقابله با اسرائیلی است که با عدالت مقابله می کند لذا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس باید فریاد رس مظلومان باشیم.