استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز آمریکا هم چون کرم ابریشم در پیله خود مرده و با آزار دادن ایران، ما را آزادتر می کند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله محی الدین حائری شیرازی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر، شهید حجت الاسلام سید نورالله طباطبایی نژاد اولین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و شهیدان محمود تفویضی و حسن بخشایش در مسجد جامع اردستان افزود: منافقان و دشمنان نظام اسلامی با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران او قصد داشتند نظام اسلامی را از بین ببرند.
وی ادامه داد: خداوند می توانست این واقعه را قبل از وقوع هم چون حمله طبس آشکار کرده و جلوی آن را بگیرد اما تداوم انقلاب اسلامی به خون شهدا نیاز داشت و همین خون شهدا باعث رسوایی منافقان و تداوم انقلاب اسلامی شد.
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با شهادت این شهدا مردم از دست گروهک های ضد انقلاب خلاص شدند.
حائری شیرازی افزود: امروز منافقان دست به دامن آمریکا، آلمان، انگلیس و عربستان سعودی برای پیدا کردن جایی برای ماندن شده اند که این سرنوشت منافقان است.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: باید مراقب بود تا انقلاب از محتوا خالی نشود.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد افزود: امروز دشمنان قصد دارند انقلاب را از محتوای فرهنگی، دینی و ملی خالی کرده و روحیه انقلابی را از جامعه ایران بگیرند.
وی ابراز کرد: دشمن با راه اندازی بیش از 200 کانال فارسی زبان و فضای مجازی قصد دارد هویت ملی، فرهنگی، دینی و انقلابی ایران را بگیرد و مجلس و اداره ها و جامعه ما را از افراد انقلابی خالی کند ولی مردم با وحدت از نظام خود دفاع می کنند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.