نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان مغرور فکر ندارد و فقط به خودپرستی می‌اندیشد گفت: مال و ثروت برای انسان ‌گمراه‌‌ بی‌معنی خواهد بود‌.

به گزارش مرور نیوز از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در گردهمایی خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: بشر در طول تاریخ با تمام پیشرفت‌هایی که کرده ‌اما هنوز به جایی نرسیده که بتواند بگوید در جهان چه نیاز است و چه نیاز نیست.

وی افزود: نتیجه رسالت همه انبیای الهی این است که انسان‌ها را به سعادت برسانند و نعمت‌های خدواند در چارچوب تعریف‌های ما نمی‌گنجد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسی که در غرور و غفلت است وقتی جان مطلب را گرفت از ظلالت نجات پیدا می‌کند و مجموعه آنچه که به آن زمین و آسمان‌ها می‌گوییم همه جزو نعمت‌های خدا شمرده می‌شوند و این نعمت‌ها قابل شمارش نیستند.

عبادی خطاب به روحانیت افزود: اگر کسی که در این عالم که همچون دریا است شنا یاد نداشته باشد غرق می‌شود، برهمین اساس خداوند برای نیل به سعادت مسیری را تعیین کرده ‌که در این راه انبیاء الهی را فرستاده تا انسان را از این مهلکه نجات دهند.

وی اظهار داشت: شما روحانیت باید جام مطلب را به مخاطب خود تفهمیم کنید بعد او خودش دنبال مطلب خواهد رفت و خداوند در همه جهات غنی است و این ما هستیم که فقیر و نیازمند او هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هدایت یکی از نعمت‌های ویژه خدواند است و جزء سرمایه اصلی عمر بوده و خسران اصلی در این دنیا ضلالت است.

عبادی با بیان اینکه انسان مغرور فکر ندارد و فقط به خودپرستی می‌اندیشد افزود: اگر انسان همه چیز داشته باشد اما گمراه باشد بی‌معنی است در این صورت مال و ثروت و غیره بی‌معنی خواهد بود.