معاون فنی وعمرانی استاندار تهران گفت: تمامی روستاهای استان دارای طرح هادی روستایی هستند که برخی از آنها نیازمند بازنگری است.

به گزارش مرور نیوز، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حسن کریمی در همایش دهیاران وشهرداران شهرستان دماوند که در شهرداری آبسرد برگزار شد افزود: طبیعت خدادادی شهرستان دماوند امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده اما در حراست آن کوشا نبودیم وتا به امروز تلاشهایی به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت صورت گرفته اما برای احیا و بازسازی آن اقدامی نشده است.
وی اظهار کرد: هرچه ساخت و ساز در منطقه بیشتر باشد آرامشی که در شهرستان وجود دارد کمرنگ خواهد شد و نباید برای کسب درآمدهای زودگذر آرامش، سلامت جامعه ومیراث ماندگار موجود را از بین برد.
معاون فنی و عمرانی استاندار تهران با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: در این دوره تخلف و ساخت و سازهای غیر مجاز کاهش یافته، اما باعث تأسف است که در گذشته جلوی تخلفات گرفته نشده و امروز ما مجبوریم محدودیتهای زیادی در ساخت و سازهای حتی مجاز مردم برای کنترل بیشتر ایجاد کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح موضوع اختصاص اعتبارات ویژه به دهیاری ها و شهرداری ها تصریح کرد: در بودجه سال 96 از محل توزیع اعتبارات ارزش افزوده سهم بیشتری به شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص خواهد یافت و جهش بزرگی را در این بخش شاهد خواهیم بود.
معاون استاندار تهران از شهرداران و دهیاران خواست تا برای این اعتبارات برنامه مدونی آماده کنند و طرح های عمرانی خوبی در روستاها و شهرها برای رفاه مردم به اجرا درآید.