فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: دشمن از طریق تاختن به حجاب به ویژه چادر بانوان مسلمان ما به دنبال خلع سلاح مسلمانان است.

به گزارش مرور نیوز، گردهمایی عفاف و حجاب با موضوع "صیانت از حریم خانواده" امروز چهارشنبه به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.

سرهنگ کریمی،فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در این مراسم با اهدا تحیات و سلام به روح امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران بویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در سال 1314 با روی کار آمدن رضا خان قلدر، استکبار جهانی در کشورهای اسلامی بویژه در خاورمیانه به دنبال تغییر سبک زندگی برآمدند و با وجود رضا خان این اتفاق در ایران در حال رخ دادن بود که با مقاومت مردم مسلمان و علما و مرجعیت دینی، مقاومت سرسختانه ای علیه کشف حجاب شد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در ادامه افزود: به دنبال کشف حجاب در سال ۱۳۱۴، در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس، تجمع اعتراض آمیزی صورت گرفت که منجر به شهادت و مجروحیت 2000 و دستگیر شدن 1500 نفر شد و لذا از 17 تا 23 تیر هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

سرهنگ کریمی حجاب را سلاح برنده و محکم در دست مسلمانان دانست و گفت: دشمن برای خلع سلاح مسلمانان به دنبال اشاعه فرهنگ غربی و ابتذال در ایران اسلامی بود و به‌عنوان نمونه جاسوس کهنه کار انگلیسی گفته بود اگر بتوانیم حجاب و چادر را از سر دختران مسلمان برداریم گام بسیار بزرگی برای خلع سلاح مسلمانان برداشتیم و تاختن به حجاب به ویژه چادر راه خلع سلاح مسلمانان است.

وی از دستگاههای فرهنگی خواست تا در برابر تهاجم فرهنگ دشمنان که سلاح برنده خواهران کار را نشانه رفته، مقاومت کنند تا جامعه ای با حجاب کامل و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی داشته باشیم و شاهد ولنگاری و فرهنگ برهنگی نباشیم.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: ان شاءالله هر یک از بسیجیان، سفیر فرهنگی حجاب و عفاف باشند.