شاهرود - فرمانده لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر در تفکر و اندیشه جوان ایرانی است لذا باید هوشیار بود تا در برابر این توطئه‌ها ایستاد.

به گزارش مرور نیوز، سرتیپ محمد غفاری صبح سه شنبه در آیین افتتاحیه دوره بصیرت افزایی ویژه خانواده های تیپ 158شهید کشاورزیان و قرارگاه عملیاتی لشگر58 تکاوز ذوالفقار نزاجا به میزبانی این لشگر در شاهرود، ضمن بیان اینکه پس از سال 88 فضای جدیدی در کشور به وجود آمده است، تاکید کرد: کشور امروز در بستر جنگ نرم قرار دارد لیکن بیش از پیش باید به این مهم توجه داشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: همان‌طور که معظم له بارها نیز تاکید فرمودند، مهمترین رکن ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، بصیرت افزایی است.

فرمانده لشگر 58تکاور ذوالفقار گفت: بصیرت به معنای شناسایی توطئه‌های دشمن امروز یک اصل مورد نیاز جامعه است.

غفاری بیان کرد: اصل تفکر در شنیده ها و عمق تفکر و درس‌گیری از گذشته تاریخ باعث افزایش بصیرت در جامعه می شود لیکن باید گفت امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر در تفکر واندیشه است و فتنه را از افرادی که داخل نظام هستند آغاز می کند لیکن راه شناخت این افراد گفتار و رفتار خلاف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه محسوب می شود.

وی افزود: باید هوشیار باشیم چرا که در نظام افرادی هستند که از ابتدا در راه انقلاب و رهبری بوده‌اند ولی به مرور زمان از این ارزش ها فاصله گرفته و علم ضدیت با انقلاب برداشته اند و فتنه را در کشور ادامه می دهند.

فرمانده لشگر 58تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: این افراد به دنبال گرفتن ارزش ها از انقلاب هستند ولی با اقتدار نیروهای مسلح و خانواده های آنها و راهپیمایی و حضور مردم، دشمن در جنگ سخت شکست خورده و به دنبال نفوذ از طریق جنگ نرم است و نقطه آغاز و خط مقدم حمله دشمن به سمت خانواده ها و مادران است.