استاندار خوزستان : خانواده شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان جایگاه بالایی در جامعه دارند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ شامگاه یکشنبه 29 مردادماه دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری آیین از تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نقش آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس و سختی هایی که در اسارت کشیدند بر هیچکس پوشیده نیست.

آیین های تجلیل از این بزرگمردان کمترین کار به منظور قدرانی از رشادت ها، مشقت ها و رنج های آن ها است چرا که این غیور مردان برای برقراری آرامش و امنیت کشور و حفظ خاک این میهن اسلامی دوری از خانواده را به جان خریدند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس از مهمترین وظایف ما به شمار رفته و نیاز است که هرساله این برنامه ها با شکوه بیشتری برگزار شود.

خانواده شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان جایگاه بالایی در جامعه دارند و توجه به مشکلات و دغدغه های آن ها از اولویت های کاریی ما به شمار می رود و امید است در سال جاری دولت برنامه های خوبی را برای ایجاد اشتغال در استان در دستور کار قرار دهد.

غرب کارون، پالایشگاه نفت آبادان و بخش هایی نظیر آن از ظرفیت هایی است که می تواند اشتغال زیادی را برای جوانان استان و بخصوص خانواده های آزادگان و ایثارگران ایجاد کند.

با فراهم کردن امنیت عمومی در کشور و ایجاد رابطه بدون تنش می توانیم سرمایه های خارجی را جذب کرده و از پتانسیل های موجود دراستان به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای بخش عمده ای از جوانان استفاده کنیم.