مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی گفت: دانشگاه و دانشگاهیان باید الگوی همه مدیران، مسئولان و مردم باشند.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والسلمین عبدالله حسنی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی با بیان اینکه مسئولیت آنچنان سنگین است که باید شب و روز برای آن گریه کرد، گفت: نهاد رهبری به تنهایی نمی‌تواند کار انجام دهد، بلکه در این راستا نیاز به کمک تک تک دانشگاهیان داریم.

وی با بیان اینکه نگاه بنده به دانشگاه نگاهی فوق‌العاده و در سطح بالا است، افزود: دانشگاه و دانشگاهیان باید الگوی همه مدیران، مسئولان و مردم باشند؛ چراکه الگوی جامعه باید انسان‌های فرهیخته و تحصیل‌کرده باشد.

حسنی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همان خدمت در عصر و زمان اهل بیت دانست و تصریح کرد: باید برای رضای خدا کار کنیم و کارهای بزرگ فرهنگی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والسلمین سیف‌اله مدبر مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در سال 1395 برنامه‌های فرهنگی دانشگاه 11 برابر شده است، گفت: کارگاه‌های معصوم شناسی توسط رئیس دانشگاه طراحی و برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی نهاد رهبری در سه پردیس دانشگاه نیز مستقر است، افزود: روسای دانشکده‌های دانشگاه نیز همکاری خوبی در اجرای برنامه‌های فرهنگی داشتند.