استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در غرفه سازمان منطقه آزاد اروند حضور پیدا کرد.

به گزارش مرورنیوز، غلامرضا شریعتی در این بازدید ضمن تاکید بر اینکه فعالیت ها و خدمات این سازمان باید برای مردم تشریح شود، بیان داشت: یکی از بازوان استان سازمان منطقه آزاد اروند است که می تواند در ایجاد رونق اقتصادی خوزستان نقش مهمی داشته باشد.

استاندار خوزستان فعالیت های این سازمان را برای استان با اهمیت و مهم ارزیابی کرد و گفت: منطقه آزاد اروند با بخش مهمی از مردم استان  در ارتباط است و اقدامات این سازمان می تواند در ایجاد رضایت عمومی بین شهروندان نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

شریعتی با تاکید بر اینکه نمی توان انتظار رونق اقتصادی داشته باشیم و نقش این سازمان را نادیده بگیریم، بیان داشت: در صورتی می توان چشم انداز قابل قبولی برای استان پیش بینی کرد که همکاری های همه جانبه ای با این سازمان از سوی دستگاه های اجرایی استان و کشور صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان نیز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت، گفت: اقدامات و فعالیت های اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند در رشد شاخص های اقتصادی استان بسیار موثر است.

امید حاجتی بیان داشت: بخش مهمی از سرمایه گذاری بخش خصوصی استان جذب سازمان منطقه آزاد اروند می شود که این نشان دهنده اعتماد بسیار خوب بخش خصوصی به منطقه آزاد اروند است.

 وی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از شاخص های اقتصادی استان در حال حاضر تحت تاثیر فعالیت ها و اقدامات رضایت بخش این سازمان است که در نتیجه باعث رونق بازار کسب و کار در استان بوده و خواهد شد.

حاجتی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در مسیر ایجاد تحول اقتصادی استان آمادگی دارد تا حمایت های خود از منطقه آزاد اروند را توسعه دهد و در این راستا پیش بینی می شود تا شاهد حضور سرمایه گذاری های بیشتری از سوی بخش خصوصی در استان باشیم.