مدیرکل ستاد دیه استان البرز از آزادی 306 نفرمددجو واجد شرایط در 9 ماهه ابتدای سال خبر داد.

 به گزارش مرور نیوز، محمدباقر مقدسی در خصوص آزادی مددجویان گفت: در 9 ماهه‌ گذشته 306 نفرمددجو واجد شرایط در استان البرز آزاد شده‌اند.

مدیرکل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه از 306 نفر زندانی آزاد شده 15 نفر زن و مابقی مرد بوده‌اند، افزود: میزان بدهی این افراد 360 میلیارد ریال است که از این میزان 135 میلیارد ریال توسط گذشت شاکیان بوده است.

مقدسی بیان کرد: آزادی زندانیان واجد شرایط نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل‌ ستاد دیه استان البرز با اشاره به اینکه 5 درصد از این افراد بدهکاران دیه، 35 درصد مهریه و 60 درصد بدهکاران مالی هستند، عنوان کرد: در حال حاضر 311 زندانی واجد شرایط با بدهی 40 میلیارد ریال در زندان‌های استان نیازمند کمک‌ خیرین هستند تا آن‌ها را به آغوش گرم خانواد‌هایشان بازگردانند.

وی ادامه داد: از تمام خیرین و مسئولان استان می‌خواهیم تا با کمک‌های خود و همچنین زمان نزدیکی به سال نو سبب بازگشت این عزیزان به آغوش گرم خانوادهایشان باشند تا بتوانند سال نو در کنار عزیزانشان زندگی جدیدی را آغاز کنند.

مقدسی با اشاره به اینکه 3 نفر بدهکار دیه در زندان هستند، گفت: از تمام خبرگزاری‌ها‌، روزنامه‌ها و اصحاب جراید می‌خواهیم در ارتباط با اطلاع‌رسانی اخبار این ستاد ما را همانند قبل یاری کنند زیرا در 3 ماه آخر هر سال کمک‌های بی‌شماری توسط این عزیزان به ستاد دیه و زندانیان واجد شرایط می‌شود.