معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج خبر داد و گفت: حادثه تلخ هوایی پرواز تهران- یاسوج در ارتفاعات بیش از 4000 متر کوه دنا، در بدترین شرایط آب و هوایی و منطقه سخت گذر و صعب العبور رخ داده است و از حوادث کم نظیر ایران اسلامی بود

وی از همه دستگاه ها و نهادهایی که از ابتدای وقوع حادثه تاکنون همکاری و کمک کردند و در عملیات جستجوی پیکر جانباختگان این حادثه شرکت داشتند، تشکر کرد.

فیلی با اشاره به اینکه از توان نیروهای مردمی و هیئت های کوهنوردی و ظرفیت هلال احمر تمام استان های کشور در این عملیات استفاده شده است، افزود:در حادثه سقوط پرواز تهران- یاسوج آتش سوزی رخ نداد که این موضوع جستجوی بافت ها را آسانتر کرده بود.

روز 29 بهمن یک فروند هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی آسمان در ساعت 7 و 55 دقیقه فرودگاه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده و 50 دقیقه بعد هیچ‌گونه امواجی از طریق رادارها دریافت نشد.