شهردار اصفهان گفت: ایجاد محرک‌های توسعه در محلات کمتر برخوردار شهر اصفهان از مهم‌ترین رویکردهای شهری برای ارائه خدمات در این محلات است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در سی و هشتمین هفته از طرح «هر هفته چند افتتاح» اظهار کرد: در این طرح علاوه بر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام، بسیاری از پروژه‌های دیگر نیز کلنگ زنی شده و سعی داریم تا نیمه اول سال آینده پروژه‌های جدید را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان برخلاف دیگر شهرداری‌های کشور که تحت تاثیر رکود اقتصادی قرار گرفته‌اند همواره پویایی پروژه‌های عمرانی خود را حفظ کرده است، اضافه کرد: بیشتر کلانشهرهای کشور تنها رویکرد تمام کردن پروژه‌های نیمه تمام را دارند و این در حالی است که در شهرداری اصفهان علاوه بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام به مطالبات جدید مردم نیز جامه عمل می‌پوشانیم.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه 12 شهرداری گفت: در حال حاضر در شهرداری اصفهان ارائه خدمات از استانداردهای شهر اصفهان نیز بالا رفته و این بیانگر توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار شهر است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید شهرداری نیز محرک توسعه در خیابان بهارستان خواهد بود، تصریح کرد: از این رو با راه‌اندازی بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی در کنار این ساختمان باز شاهد توسعه پایدار خوبی در منطقه خواهیم بود.

 جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه کلنگ پردیس بزرگ اصفهان تا پایان سال جاری به زمین می‌خورد،‌ بیان داشت: این پروژه چند منظوره است و می‌تواند در بالا بردن سرانه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه 12 تاثیربسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید شهرداری اصفهان در مساحت چهار هزار متر مربعی و در بازه زمانی 15 ماهه به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در محلاتی که جزء محلات کمتر برخوردار است مانند مارچین و امیر عرب؛ از این رو با این اقدام شهرداری سعی دارد در محلات کمتر برخوردار محرک‌های توسعه را ایجاد کند.

 شهردار اصفهان همچنین با بیان اینکه بوستان جنب گلزار شهدای عاشق آباد نیز با 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: بوستان جنگلی مهدیه نیز با اعتبار 140 میلیارد ریال در مساحت 27 هزار متر مربعی کلنگ زنی شده است.

 وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری دو مرحله بهره‌برداری پروژه‌ها را در منطقه 12 خواهیم داشت، گفت: از ابتدای سال جاری نیز چهار مورد بهره‌برداری در این منطقه انجام شده است.