رئیس کمیته دانشجویان و جوانان حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی گفت: امروز باید در ساختار اجرایی کشور مدیریت بدون ترس در تمامی سطوح حاکم باشد.

صمدیان رئیس کمیته دانشجویان وجوانان حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار مرورنیوز در ارومیه اظهار داشت:خوشبختانه بعد از تغییراتی که در حزب اعتدال و توسعه در استان  بوجود آمد، فعالیت های حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی از حالت انفعالی خارج شد.

بعد از انتصاب دکترمیر علی محمدی در اولین اقدامات اجرایی این حزب کمیته بندی که در ساختار تشکیلاتی این تشکل سیاسی فراگیر در سطح استان انجام گرفت و بنا به اعتمادی که به بنده داشتند و با تائید کمیته سیاسی به عنوان دبیر کمیته جوانان حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی منصوب شدم تا فرآیند تشکیلاتی این کمیته همچون سایر کمیته ها با سرعت بهتری انجام پذیرد.

دبیر کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی سیاست گذاری این کمیته در درباره جریانات سیاسی استان گفت: باید امروز در ساختار اجرایی کشور مدیریت بدون ترس وجود داشته باشد و نباید فشارهای کاری که جریان اقتدارگرا برای بدنه حامیان دولت بوجود می آورند، باعث افت کارایی نیروهای جوان اصلاح طلب و اعتدالی شود زیرا بدین منظور در کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی تمامی برنامه های خود بدون فشارهای بیرون از بدنه حزب ساماندهی خواهیم کرد.

وی در مورد نقش جوانان برای اتحاد بیشتر نیروهای اصلاح طلب و کم کردن اختلافات درون تشکیلاتی گفت: بدون شک جوانان نفش مهم تری در کم و زیاد کردن اختلافات درون تشکیلاتی در بدنه جریانات سیاسی در کشور دارند. امروزه همدلی که بین جوانان اصلاح طلب واعتدالی در استان وجود دارد مثال زدنی است و تاثیر این یک رنگی وهمدلی در انتخابات96برای همه جریان های سیاسی در سطح استان مثال زدنی خواهد بود.

وی در مورد بی اخلاقی جریان سیاسی مقابل اعتدال نیز گفت: متاسفانه جریان مقابل هیچ برنامه ای برای تبلیغات و معرفی افکار خود برای جامعه مدرن ایران امروز ندارد وتنها هدف این دوستان به اصطلاح دلواپس، تخریب و ترور شخصیتی جریان اصلاح طلب و اعتدالی است.