ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد که به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل شده بود پس از 36 روز صبح امروز بازگشایی شد.

به گزارش مرور نیوز، اداره کل فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مسافران می‌رساند با عنایت به افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در ترمینال‌های این فرودگاه، مجدداً پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، زاگرس و وارش از امروز جمعه ۵ اردیبهشت طبق روال گذشته از ترمینال ۱ انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مسافران این شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازی، از یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از پرواز به ترمینال ۱ مراجعه کنند.

بر اساس اعلام اداره کل فرودگاه مهرآباد، ترمینال ۱ این فرودگاه همچون ترمینال‌های دیگر آن مطابق استاندار دستورالعمل‌های بهداشتی برای پذیرش مسافران آماده سازی شده است.

گفتنی است عصر روز سه شنبه ۲ اردیبهشت و همزمان با افزایش پروازها، در پی تأخیر تعدادی از سفرهای هوایی و نیز صدور کارت پرواز از سوی کانترهای ترمنیال ۲ مهرآباد، مسافران در سالن ترانزیت ترمینال ۲ تجمع کرده بودند که با گلایه‌مندی تعدادی از مسافران روبه رو شده بود.

خاطرنشان می‌شود پیش از این فرودگاه مهرآباد در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته از مسدود شدن ترمینال ۱ این فرودگاه و انتقال پروازهای این ترمینال به ترمینال ۲ خبر داده بود.