براساس آخرین اطلاعات دریافتی در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

به گزارش مرور نیوز، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۲۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌‌شهری ، نسبت به روز قبل ۲۶.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از / به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

آخرین وضعیت محور‌های شمالی حاکی از آن است که تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است و جاده‌های شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها نشان می‌دهد - ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد، آزادراه قزوین - کرج محدوده آبیک و در محور تهران - فشم محدوده گردنه قوچک سنگین گزارش شده است.

لازم به ذکر است محور چالوس، محدوده طویر (کیلومتر ۹ الی ۱۰)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۴ مردادماه لغایت ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته، به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.