بانک ایران زمین در سال‌های گذشته تمام هم و غم خود را برای ایجاد یک ساختار منسجم و پیاده‌ سازی بانکداری دیجیتال انجام داده و در حال حاضر به عنوان یکی از بانک‌های پیشگام در حوزه بانکداری دیجیتال، فعال است.

به گزارش مرور نیوز، یکی از موضوعات داغ این روزهای صنعت بانکداری کشور تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال  است که به دلیل ارتقاء سطح جامع و همچنین با توجه به اینکه مشتری امروز خواستار خدمات نوین برپایه تکنولوژی روز است بانک ها نیز باید خود را به روزرسانی کنند تا هم پای مشتریان گام بردارند.

درحقیقت، با گسترش فناوری‌های دیجیتالی و تغییرات گسترده در همه زندگی و به خصوص کسب و کارها، نظام بانکی چاره‌ای جز حرکت به سمت دیجیتالی شدن و نهایتا جلب رضایت مشتریان خود ندارد.

در واقع اصل بانکداری دیجیتال تمرکز بر نیاز مشتری تسهیل امورات مالی و داده محوری است که اشتباه را تا حد صفر کاهش می‌ دهد و برای این کار نیاز به ایجاد زیرساخت مناسب، فرهنگ‌ سازی و حرکت جامعه به سمت فرآیندهای مدرن است.

بانکداری دیجیتال مستلزم تحول در تمام لایه‌های مدیریتی، فرآیندی، عملیاتی و فناوری است و تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول‌ گرا به مشتری‌ گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌ زمین دنبال می‌ شود.

بانک ایران زمین در سال‌های گذشته تمام هم و غم خود را برای ایجاد یک ساختار منسجم و پیاده‌ سازی بانکداری دیجیتال انجام داده و در حال حاضر به عنوان یکی از بانک‌های پیشگام در حوزه بانکداری دیجیتال، فعال است. البته همراه بودن و برخط بودن بانکداری دیجیتال تنها یک مزیت از مزایای بی شمار بانکداری دیجیتال است.

اکنون بانک ایران‌ زمین با معرفی پلتفرم فراز سعی در ترغیب آغاز مردم برای ورود به دنیای دیجیتال دارد که این هم با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و همچنین پیاده‌سازی آن به بهترین شکل ممکن محقق شده است.

مزایای بانکداری دیجیتال برای مشتریان

*قطعا وجود بانکداری دیجیتال می تواند خدمات و محصولاتی را که می توان به جامعه هدف و مشتریان ارائه داد، بهبود یابد.

*مشتری می تواند تمامی عملیات ها و فعالیت های مورد نیاز خود را از هر دستگاه و درگاهی به انتخاب خود از ابتدا تا انتها با استفاده از برنامه های هوشمند بانکی انجام دهد.

*مشتری می تواند به مجموعه ای از خدمات را از جمله وام، بیمه، ارز خارجی ، پس انداز، سرمایه گذاری و … دسترسی داشته باشد.

*با پیاده سازی بانکداری دیجیتال شاهد هزینه ها و کارمزدهای پایین برای مشتریان خواهیم بود.

*در این نوع بانکداری مشتریان به خوبی خواهند توانست نیازهای خود را برآورده نمایند

*شاهد ارائه خدمات و مفید دیگری خواهیم بود از جمله تجزیه و تحلیل هزینه ها، محاسبه گری مالی و …