بانک کارگشایی از ابتدای مرداد سال 1400 تا پایان مرداد ماه 1402 ، روزانه با پرداخت 600 فقره وام رفع احتیاجات ضروری به نیازها و درخواست های مشتریان پاسخ داده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این بانک به منظور رفع نیاز اقشار محروم و نیازمند جامعه در کشور طی دوسال اخیر در مجموع تعداد 455 هزار و  533 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 49 هزار میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد 186 هزار و 818 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 6 هزار و 195 میلیارد ریال و تعداد 268 هزار و 715 فقره تسهیلات جعاله به ارزش 42 هزار و 823 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن، راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و .... در کنار مشتریان خود باشد.

لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با 13 شعبه و 42 دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی و... به مشتریان گرامی خود است.