وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شائبه ارائه اینترنت نامحدود ثابت از مردادماه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمود واعظی در صفحه اینستاگرام منتسب به خود با بیان این که موضوع حذف فروش حجم اینترنت در حوزه اینترنت ثابت برای حمایت از کاربران در دستور کار این وزارت قرار دارد، نوشت: به همین منظور کمیته‌ای تشکیل شده و تا پایان مردادماه نتیجه بررسی و پیشنهاد این کمیته برای تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات مطرح خواهد شد و اینگونه تصمیمات پس از تصویب کمیسیون قابلیت ابلاغ و اجرا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به انتشار اخباری در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر ارائه اینترنت نامحدود از مردادماه، اظهار کرد: متاسفانه برخی علی رغم توضیحات و تاکید بر موضوع، صرفا به جهت جذب مخاطب تیتر خبر را به گونه‌ای تنظیم کرده که گویا از ابتدای مرداد این طرح اجرا می‌شود. به نظر می‌رسد برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها کماکان روش خود در زمان انتخابات را دنبال می‌کنند و سعی می‌کنند با ارائه تیترهای متفاوت و تشویش اذهان به مخاطبان تلاش‌های دولت برای مردم را مخدوش کنند.

واعظی پیش از این همزمان با عید سعید فطر در همین صفحه از رایزنی برای ارائه اینترنت نامحدود در گفت‌وگو با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داده بود.