مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به اتصال شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به سیستم‌های بین‌المللی پس از اجرای برجام، گفت: این شرکت در این مدت موفق به دریافت پوشش بیمه‌ای یک میلیارد دلاری برای ناوگان کشتیرانی خود شد.

به گزارش مرور نیوز ، همایش بازاریابی بیمه معلم با حضور بیش از 770 نفر از نمایندگان و سرپرستان بیمه معلم کشور روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم کشور با خوشامد به حضار گفت: نامگذاری امسال بنام توسعه بازاریابی و افزایش رضایتمندی مشتری نشان از اهمیتی است که این شرکت به مشتری‌مداری و افزایش مشتریان نشان داده است.

وی افزود: با توجه به دعوت از دو استاد برجسته جهانی در این همایش نمایندگان بیمه معلم باید حداکثر استفاده را از این برنامه داشته باشند و در جهت جذب و نفوذ در بازارهای مستقل گام بردارید.

تحسیری همچنین از طرح یکسان‌سازی همه دفاتر بیمه معلم در کشور خبر داد.

وی به شرایط پس از برجام اشاره کرد و گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با توجه به اتصال به سیستم‌های بین‌المللی پس از اجرای برجام، به دنبال دریافت رتبه‌بندی‌های بین المللی رفت و در این مدت موفق به دریافت پوشش بیمه‌ای یک میلیارد دلاری برای ناوگان کشتیرانی خود شده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایران افزود: بیمه معلم باید از فرصت آموزش و شیوه‌های مدرن بازاریابی استفاده کند و مدیران ارشد این بیمه باید دوره‌های حرفه‌ای کسب و کار را گذرانده باشند.

وی آمادگی این شرکت را برای تعامل بیشتر با بیمه معلم و در جهت ایجاد طرح های جدید و کامل بیمه‌ای برای پرسنل و کارکنان شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی اعلام کرد.