مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویر احمد از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری در ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سعید محوری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک دوره کلاس آموزشی در زمینه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری از تاریخ  به مدت ۱۶ ساعت توسط کارشناسان برجسته اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اعزامی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

محوری افزود: در این کلاس آموزشی که ممیز و متصدیان ثبت شرکتها در واحدهای ثبتی شهرستانهای یاسوج و دوگنبدان و دهدشت و دنا و نیز تعدادی از کارشناسان ثبت اسناد استان حضور داشتند آموزشهای لازم را زیر نظر اساتید اعزامی فراگرفتند.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی مباحث مربوط به ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری، تشریح سامانه جامع ذیربط و دیگر مسایل مربوط به ثبت شرکتها توسط کارشناسان ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری کشور تشریح  و شرکت کنندگان به طرح سوالات و ابهامات موجود در این حوزه پرداختند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: این دوره های آموزشی در راستای ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات کارکنان ثبت به منظور ارتقاء شغلی و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع در راستای اهداف سازمان و تعقیب اهداف دولت الکترونیک برگزار می شود.