سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی کشور در مراسمی به تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ اقدام به معرفی ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک،  در مراسمی به تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ اقدام به معرفی ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور کرد.

در این مراسم که همزمان با ۱۴۱ امین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در سالن شهید قندی این وزارتخانه تشکیل شده بود، سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی رتبه­ های برتر اپراتورهای ارتباطات ثابت کشور را اعلام کرد. مهندس جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رمضانعلی سبحانی فر رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی، نصراله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، داود سبوحی رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در این رتبه بندی که در لینک  http://yon.ir/gnbCP قابل مشاهده است شرکت انتقال داده های آسیاتک برای چهارمین مرتبه در دهه نود و سومین بار پیاپی، رتبه اپراتور برتر را کسب کرده و مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل این شرکت تقدیرنامه چهارستاره کیفیت سطح تعالی را از وزیر ارتباطات دریافت کرد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سیستم جامع ارزیابی خود را براساس الگوی بومی و با محوریت هر اپراتور یک ناظر و هر کاربر یک ناظر تدوین کرده است. این الگو بر اساس نیازهای احصاء شده و تجربیات بین المللی و بر مبنای اصول سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بنا شده است و در نهایت موجب تعالی صنعت مخابرات با ایجاد یک فضای رقابتی سالم خواهد شد.

خاطرنشان می سازد شرکت آسیاتک در ارزیابی سال ۱۳۹۶ نیز از امتیازات لازم برای کسب تندیس برخوردار بود و با تمهیداتی که اندیشده، به همراه برنامه ریزی دقیق، استفاده از همه ظرفیت ها و تلاش منسجم در راه کسب موفقیت های بیشتر و کسب تندیس سطح تعالی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (CRA) گام بر می دارد.

شرکت آسیاتک که چشم انداز خود را کسب مطلوب ترین اپراتور تا سال ۱۴۰۰ شمسی قرار داده، در دهه اخیر با حرکت عظیم به سمت تعالی و پیاده سازی به روز ترین مدل های مدیریتی جهانی توانسته است مسیر رو به رشدی را طی کند. در این راه استفاده از فن آوری های روز دنیا و پایداری به سیستم ها و روش ها که در نهایت به بهبود مستمر می انجامد سر لوحه کار این شرکت بوده است.