مشاور اقتصادی دولت یازدهم گفت: دیدیم که دولت در سال 92 با چه وضعیت اسفباری به روحانی تحویل داده شد و امروز هم در همان وضعیت سال 84 قرار گرفته ایم و کسانی به میدان آمده اند که هیچ برنامه ای ندارند و آنچه از آنها می بینیم دروغ و شانتاژ است.

به گزارش مرور نیوز، حسین عبده تبریزی سه شنبه شب در گردهمایی اصناف، بازاریان و فعالان گردشگری حامی حسن روحانی در کرمان افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، طرف مقابل روحانی با همان مکانیزم سال 84 به میدان آمده است؛ دیدیم که طرف مقابل آیت الله هاشمی رفسنجانی می گفت، هاشمی نماینده چهار درصدی هاست و با این مکانیزم حرکتی ایجاد کرد که مردم، به آدمی که برنامه نداشت اعتماد کردند و حاصل آن را هم دیدیم که چه بلایی به سر کشور آمد.
وی با تاکید بر اینکه به شدت نگران مسائل کشور هستیم بیان کرد: از تمامی حامیان حسن روحانی درخواست می کنم در این ساعات باقی مانده هر کدام از آنها یک ستاد برای روحانی شوند و قطعا روحانی با رای 80 درصد از روحانی با رای 50 درصد قوی تر است.
وی خطرنشان کرد: اگر تکرار دولت روحانی را نداشته باشیم برجام به خطر می افتد و با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.
وی با بیان اینکه دولت های نهم و دهم کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرد، گفت: قطعا امروز تنها دولت روحانی است که می تواند این وضعیت را به سامان برساند.
این اقتصاددان و متخصص مالی با طرح این سئوال که چه کسانی باعث شدند برجام اینقدر طول بکشد؟ گفت: همین افراد امروز فراموش کرده اند که سال 92 چه میراثی را به این دولت تحویل داده اند و باز هم از ابزار پوپولیستی استفاده می کنند و می گویند یارانه ها را سه برابر می کنیم.
وی اظهار کرد: اول باید به مردم بگویند از کجا و کدام اعتبار می خواهند یارانه ها را سه برابر کنند.
عبده تبریزی افزود: درست است که الان شرایط صنعت گردشگری کشور از بازار بهتر است و بازار وضعیت بدتری دارد ولی آیا واقعا دولت روحانی مسئول این اتفاق است؟
وی خاطرنشان کرد: روحانی سال 94 تنها 24 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت در حالی که سال 84 بیش از 120 میلیارد دلار درآمد نفتی نصیب کشور شده که رقم قابل توجهی است.
مشاور مدیریت و تامین مالی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده های ایجاد شغل توسط برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر چقدر تلاش کنیم باز هم نمی توانیم رقم بیکاری کشور را طی چهار سال به صفر برسانیم.
وی با بیان اینکه نیاز به بررسی آنچنانی نداریم که یک جریان امتحان شده و آزمایش شده را به یک جریان امتحان نشده ترجیح دهیم اظهار کرد: این افراد یک دوره ای، تمدنی را گرفتار کردند و باز هم از همان مسر می خواهند ما را گرفتار کنند.