فرماندار تاکستان گفت: برای انتخابات امروز جمعه، 160 هزار تعرفه رای در بین شعب اخذ آرای مردم این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش مرور نیوز سیاوش طاهرخانی روز جمعه افزود: از صبح امروز تمام فرایند روز رای گیری توسط عوامل دست اندرکار در این شهرستان با نظم خاصی پیش می رود.
وی در ادامه از استقرار 179 شعبه ثابت اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
فرماندار تاکستان اضافه کرد: پیش از زمان آغاز انتخابات، نمایندگان فرماندار و نیروهای انتظامی و امنیتی با مراجعه به فرمانداری تعرفه های رای را تحویل و از ساعت 7 صبح نیز در شعب اخذ رای مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در این شهرستان فراهم شده است،اضافه کرد: 105 شعبه شهری و 74شعبه روستایی در تاکستان برای رای گیری از مردم مستقر شده اند.
طاهرخانی ،میزان تعرفه های رای در نظر گرفته شده را برای این شهرستان کافی دانست و ادامه داد: بالغ بر 160هزار تعرفه رای برای شعبه های اخذ رای توزیع شده و برگه های تعرفه مازاد بر نیاز نیز در صورت لزوم بلافاصله در اختیار شعبه های اخذ رای قرار می گیرد.
فرماندار تاکستان یادآور شد: 128 هزار نفر در این شهرستان برای انتخابات امروز واجد شرایط رای دهی هستند.
طاهرخانی با پِیش بینی حضور باشکوه مردم تاکستان در انتخابات امروز، در پایان گفت: در ساعت های ابتدایی رای گیری حضور مردم شهرستان در پای صندوق ها پررنگ است و امیدواریم در ادامه نیز شاهد حماسه بزرگ مردم همچون سایر دوره ها باشیم.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهر تاکستان در غرب استان قزوین قرار دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.