فرمانده انتظامی ساوه گفت: به منظور تامین امنیت انتخابات تمامی نیرو و ظرفیت های انتظامی آماده باش هستند و مراقبت های لازم در حوزه نظم و امنیت انتخابات در دست انجام است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پرویز اسدی افزود: نیروی انتظامی شهرستان ساوه علاوه بر دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، با تمام توان در اجرای فرامین رهبری و دستورات سلسله مراتب انتظامی تمهیدات لازم را برای امنیت و آرامش انتخابات تدوین کرده است.
وی اظهار کرد: حضور نیروهای انتظامی همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی، روز رای گیری و پس از اعلام نتایج نیز مستمر است تا شاهد فضایی آرام و به دور از تنش باشیم.
سرهنگ اسدی گفت: حضور نیروهای انتظامی در شعب اخذ رای به عنوان محافظان صندوق به خوبی دیده شده و شرایط بانشاط و آرامی در شعب این شهرستان جریان دارد.
وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از ازدحام جمعیت مقابل شعب در ساعات پایانی رای گیری از مردم تقاضا می شود که برای انداختن رای خود به صندوق در ساعات مختلف مراجعه کنند.
بیش از 890 داطلب برای کسب حدود 400 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه رقابت می کنند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود و حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.
24 مرحله برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ساوه تمام الکترونیکی است و برای شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای شهرستان نیز 23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی انجام می شود.