معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: حضور پرشور مردم گلستان پای صندوق های رأی نشان می‌دهد رکورد رأی‌دهی استان نسبت به دو دهه گذشته شکسته می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، محمود ربیعی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به نفع خود رأی می دهند و روی منافع خود پافشاری می کنند.

وی افزود: به نظر می رسد نگاه عمومی مردم به سمت ایجاد آرامش، امنیت، اقتصاد فعال، رابطه با دنیا و ایجاد شور و نشاط ملی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ادامه داد: این چارچوب در کنار اسناد بالادستی قانون اساسی و جایگاه رهبر معظم انقلاب، قوای سه گانه مستقل و با قدرت نکاتی است که افکار عمومی انتخابات روی آن تاکید داشته است.

رای مردم تاثیرگذار است

ربیعی اضافه کرد: برداشت من این است مردم احساس می کنند شرایط رای دادن تغیراتی ایجاد می کند و رای آن ها مصنوعی نیست و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: همین امر باعث شده مردم گلستان ساعات اولیه صف بکشند و منتظر باشند تا رئیس جمهور و نمایندگان خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من در این دوره انتخابات رکورد مشارکت مردم نسبت به دو دهه قبل شکسته می شود.

ربیعی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری هرکس رای بیاورد منتخب همه مردم است نه فقط کسانی که به آن ها رای داده اند و باید به رای مردم احترام بگذارد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: انتخابات ما رقابت همراه رفاقت است و حتی اگر در دوران تبلیغات هم شاهد چالش انتخاباتی باشیم پس از پایان رای گیری رئیس جمهور منتخب را یاری می کنیم.

وی گفت: رئیس جمهور حافظ قانون اساسی و نماد جمهوریت ایران در عرصه بین الملل است و هر کس آرای مردم را جلب کند مورد احترام خواهد بود.

ربیعی افزود: انتظار داریم رئیس جمهور منتخب تیمی را انتخاب کند که بیشتر به مشکلات جامعه از جمله اشتغال، بیکاری، تولید و رفاه عمومی و ... توجه کند.

وی ادامه داد: با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در سال 95 و 96 و شرایط جمعیتی، جامعه امروز بیش از تمام مباحث دیگر به اشتغال، تولید و رونق اقتصادی باید توجه داشته باشد.

ربیعی اضافه کرد: انتظار مردم این است دولت دوازدهم تیم اقتصادی و مدیرانی را انتخاب کند که با انگیزه، مسلط و با تجربه بوده و در سال 1400 شاهد گزارش کار موفق در اقتصاد کشور باشیم.