فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 13 تروریست توسط جان برکفان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جاری تاکنون به هلاکت رسیده اند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در اولین یادواره سرداران و 250 شهید شمال استان سیستان و بلوچستان که در شهرستان زابل برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 13 تروریست توسط جان برکفان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیده اند.

وی افزود: نیروی انتظامی سربازی ولایت، تحت فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) را توفیق الهی برای خود می داند و با اقتدار تمام در این خطه از کشور با عزت ایستاده است و با مخلان نظم و امنیت و دشمنان مقابله می کند.

وی گفت: کشف بالغ بر 110 تن انواع مواد مخدر و برخورد توام با اقتدار با مجرمان و کشف بیش از 93 درصد جرایم در استان سیستان و بلوچستان بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها در کنار مردم است، گفت: ما با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توانمندی های فرزندان وطن از حریم اسلام با قدرت دفاع می کنیم.

وی افزود: دشمنان در پشت مرز های ما با صرف هزینه های بسیار تلاش می کنند که به امنیت ما خلل وارد کنند ولی نیروی انتظامی تا پای جان برای مقابله با این دشمنان ایستاده است .

وی گفت: نیروی انتظامی بازوی محکم نظام است و سرباز صدیق، فداکار و بی ادعای ولایت با تمام قدرت و توان است و در هر کجا که ماموریت برای ما قرار داده می شود ایستاده ایم تا جان خود را فدای حفاظت از کیان انقلاب کنیم .

رحیمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی بیش از 13 هزار شهید برای تامین امنیت تقدیم انقلاب کرده است، گفت : خانواده شهدا به خود می بالند امنیتی که به برکت خون این عزیزان بوجود آمده زمینه ساز قدرت برای مردان دیپلماسی در عرصه بین المللی است.