فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز امسال با کاهش 51 درصدی وقوع تصادفات، نیروی انتظامی استان در بین استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: علی‌رغم افزایش 11درصدی سفر و تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان با همکاری مردم و مسئولان و تلاش نیروهای راهور، پلیس راه و نیروی انتظامی میزان تصادفات 51درصد کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد مصدومین 28درصد و تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در استان 36درصد کاهش یافت و در ارزیابی محسوس و نامحسوس بازرسان اعزامی ناجا عملکرد استان نمره عالی را کسب کرده و در حوزه عملکردی جزء استان‌های برتر اجرای طرح نوروزی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر برقراری نظم و امنیت بیان کرد: در نوروز امسال هیچ موردی از جرائم خشن شامل شرارت، مسلحانه و چاقوکشی دیده نشد و با کاهش 100درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم.

غلامزاده با اشاره به حضور نیرو در صحنه به منظور پیشگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای طرح نوروزی، مجموع سرقت‌ها 12 درصد و سرقت‌های مهمه 30درصد کاهش و میزان کشفیات 8 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: همکاری مردم و مسافران نوروزی با عوامل انتظامی، روز طبیعت امسال در کمال امنیت و آرامش در تفرجگاه‌ها و زیارتگاه‌های استان به پایان رسید.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای اجرای طرح نوروزی 2هزار و 800 نیرو در هر شیفت کاری، 400 گشت خودرویی و موتوری و 18 ایستگاه نوروزی در شهرها و تفرجگاه ها به کارگیری شد.