فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: باند بزرگ سوداگران مرگ با دستگیری قاچاقیان و کشف یک تن و 925 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای حوزه سراوان منهدم شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار سعید کمیلی روز یکشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، عملیاتی و همکاری عوامل سپاه پاسداران از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند که محورهای احتمالی ورود آنان زیر پوشش ماموران قرار گرفت.
وی افزود: مرزداران با بکارگیری تاکتیک های عملیاتی و تجهیزات فنی موفق شدند قاچاقچیان را که با نقض حریم امنیتی قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند، مشاهده کنند.
فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: نیروهای عمل کننده بلافاصله برای متوقف کردن آنها وارد عمل شدو و پس از دقایقی درگیری مسلحانه، با زمین گیر کردن قاچاقچیان موفق شدند تعدادی از آنان را دستگیر کنند.
سردار کمیلی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران علاوه بر دستگیری 2 نفر قاچاقچی در پاکسازی منطقه یک تن و 772 کیلوگرم تریاک و 153 کیلوگرم حشیش جمعا به میزان یک هزار و 925 کیلوگرم مواد مخدر، یک قبضه موشک انداز آرپی جی 7، سه قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گرینف و مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف کردند.
این مقام ارشد مرزبانی جنوب شرق کشور تصریح کرد: مرزهای سیستان وبلوچستان برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان ناامن است.
وی از مرزداران استان که بدون چشم پوشی، مقتدرانه با اعمال خلاف قانون متجاوزان و قاچاقچیان برخورد می کنند، تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنگ مرزی میرجاوه افزود: با همت، تلاش و غیرت مرزداران این خطه از ایران اسلامی اجازه نخواهیم داد که خون شهدا پایمال شود چرا که بیش از پیش برای حفظ امنیت جامعه، تعالی وحدت در استان و گرفتن انتقام خون شهدا مصمم هستیم.