فرمانده انتظامی ساوه گفت: کشف و وقوع انواع جرائم در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پرویز اسدی روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کاهش جرائم درشهرستان بی سابقه بوده است.
وی اظهار کرد: کاهش جرم در این بازه زمانی در تمامی جرائم و درکشف و دستگیری بوده است.
وی اضافه کرد: در این مدت میزان تصادف درون و برون شهری منجر به فوت نیز در این شهرستان 13درصد کاهش یافته اما تصادفات جرحی16 درصد افزایش نشان می دهد.
سرهنگ اسدی ادامه داد: بیشترین سهم تصادف های جرحی را موتورسواران درون شهر به خود اختصاص دادند که با رعایت نکردن قواعد و قوانین راهنمایی و رانندگی و بی توجهی به استفاده از کلاه ایمنی باعث بروز حادثه می شوند.
وی یادآور شد: انواع سرقت در ساوه سال گذشته نسبت به سال 94، حدود 14 درصد کاهش داشت و در سال گذشته دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه قبل آن هشت درصد افزایش داشت.
سرهنگ اسدی افزود: یکهزار و 221 مورد اختلاف خانوادگی پارسال در مراکز نیروی انتظامی بررسی شده که در مقایسه با تعداد یکهزار و 847 مورد سال94، 34 درصد کاهش دارد.
ساوه با 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با 550 واحد صنعتی فعال، نقش عمده ای در تولید و اقتصاد کشور دارد.