در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را در رابطه با شیر رادیاتور گرما در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر میخواهید بیشتر با این محصول آشنا شوید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش مرور نیوز ، در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را در رابطه با شیر رادیاتور گرما در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر میخواهید بیشتر با این محصول آشنا شوید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

قیمت شیررادیاتور

این نوع شیرها در قسمت ورودی و خروجی وسایل گرمایشی که معروف به پکیج هستند نصب شده و کار آنها قطع و وصل و تنظیم فشار جریان می باشد.

 

انواع شیر رادیاتور

شیرهای رادیاتور در سه دسته زیر تقسیم می شوند.

 

رادیاتور

شیرهای سوپاپ دار:

این نوع شیر در قسمت بالای رادیاتور نصب می شود و مانند دیگر شیرها تنها برای تنظیم جریان ورودی آب به رادیاتور مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کم کردن ورودی آب به رادیاتور شیر را کم می کنیم و در نتیجه گرمای رادیاتور کمتر شده و باعث تنظیم دمای خروجی رادیاتور می گردد.

شیرهای ترموستاتیک:

محل نصب این شیرها هم مانند شیرهای سوپاپ دار در قسمت ورودی رادیاتور بوده و وظیفه ورود آب به رادیاتور را دارد و همان عملکرد شیر سوپاپ دار را داراست با این فرق اساسی که شیر ترموستات قابلیت تنظیم دمای محیط را دارد، و میتوان دما در همان حد مورد نظر نگه داشته شود.

ازشیرهای ترموستاتیک به دلیل کنترل دمای محیط برای مکان هایی که نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی دارند توصیه می شود.

شیرهای برگشت رادیاتور یا شیر زانویی:

شیرزانویی در قسمت پایینی رادیاتور نصب می شود که شیر برگشت آب بوده و کار تنظیم مقدار آب برگشتی به سمت پکیج یا موتورخانه را برعهده دارد.

شیر رادیاتور گرما

برای ورود آب گرم به رادیاتور و کنترل جریان آب گرم در رادیاتور از شیر رادیاتور گرما استفاده می گردد.

شیر رادیاتور گرما دارای دو عدد شیر در سایز بزرگ و کوچک بوده، شیر بالایی رادیاتور که جهت ورود آب گرم به رادیاتور است سایز بزرگتر و شیر پایینی که معروف به شیر زانویی هم می باشد وبرای حفظ میزان آب و تنظیم دمای رادیاتور بوده سایز کوچیکتر بوده.

شیر رادیاتور گرما جزو بهترین شیرهای کشور می باشد.

شیر رادیاتور اذر

برای اطلاع از قیمت و خرید شیر رادیاتور گرما می توانید یا به صورت آنلاین و از طریق سایت این مجموعه www.shirradiator.ir و یا به صورت حضوری و از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش معتبرسراسر کشور اقدام نمایید.