دیگر نیازی نیست برای ارسال کارت هدیه به شعب بانکی مراجعه ‌کنید. بانک مهر ایران امکان ارسال کارت هدیه مجازی را برای شما فراهم کرده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارت هدیه یکی از خدماتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان گسترش قابل توجهی پیدا کرد. شاید مهم‌ترین مزیتش این باشد که هم فرد هدیه دهنده را از نگرانی برای خرید هدیه مناسب نجات می‌دهد و هم به شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند، قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد. بانک‌های مختلف این خدمت را ارائه کرده و بعضاً از طریق ماشین‌های بانکی که برای این کار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روی کارت را نیز می‌دهند.

بانک مهر ایران در این مسیر یک گام فراتر رفته و باعث شده برای دریافت کارت هدیه و اعطای آن به فردی دیگر حتی نیاز نداشته باشید به ماشین‌های بانکی مخصوص این کار مراجعه کنید. با همراه‌بانک مهریران می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید!

مهر ایران این خدمت را برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور ارائه کرده است. شما می‌توانید به مناسبت‌های مختلف برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی ارسال کنید. ارزش این خدمت را در این روزهای کرونازده بیشتر احساس می‌کنیم. این کار را می‌توانید از طریق نسخه جدید موبایل بانک مهریران انجام دهید.

فرآیند کار به این صورت است مبلغ مورد نظر شما که قرار است به‌عنوان هدیه به حساب فردی دیگر واریز شود، از حساب شما کم می‌شود و پیامکی به تلفن همراه آن فرد بر اساس شماره‌‌ای که شما مشخص کرده‌اید ارسال می‌شود. در آن پیامک اعلام شده که شما برای وی هدیه‌ای ارسال کرده‌اید. آن شخص با کلیک بر روی لینکی که برایش ارسال شده و وارد کردن شماره شبای خود، که می‌تواند متعلق به هر بانکی باشد، مبلغ را دریافت کرده و پیام تبریکی از طرف شما برایش نمایش داده می‌شود که آن را هم خودتان انتخاب کرده‌اید.

اگر تولد عضوی از خانواده یا دوستانتان یا حتی سالگرد ازدواجتان نزدیک است، نیازی نیست برای خرید هدیه به بیرون از منزل بروید؛ فقط همین الآن موبایل بانک مهر ایران را باز کنید و آن شخص را با یک پیامک غافلگیر کنید.