با حضور مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه کوثر، ضمن تکریم از مدیر سابق سرپرستی استان قزوین، معارفه مدیر جدید این استان انجام شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان استانی، بیمه‌گذاران، نمایندگان، معاونان و مدیران ستاد و نیز کارکنان سرپرستی برگزار شد با کارکنان، نمایندگان، بیمه‌گذاران و مشتریان دیدار و گفت‌وگو کرد و با تاکید بر رشد فروش و سود شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: تا امروز ما حق‌بیمه‌ای بالغ بر ۴هزار و ۷۰۰میلیارد تومان و در نه ماهه امسال بالغ بر ۷۰۰میلیارد تومان درآمد سرمایه گذاری داشته‌ایم.

ابوالفضل آقادادی با تاکید به تنوع و گستردگی جامعه هدف و بیمه‌گذاران شرکت، خدمت‌رسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر دانست و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی می‌دهد اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر در بخش بعدی مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی قزوین از زحمات چند ساله سیدحمید یعقوبی هشجین تقدیر و حجت‌ا… لباف را به عنوان مدیر جدید معرفی و گفت: تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی شرکت یک کار تیمی است و باید با کمک و همدلی کارکنان و شبکه فروش استان این امکان فراهم گردد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به دستاوردها باشد خاطرنشان کرد: فرهنگ کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند و ان شاء ا… به حق صاحب نام کوثر، حضرت فاطمه(س) این سفر نیز مایه خیر و برکت برای بیمه کوثر قزوین باشد.