مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه سفرهای استان خود به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شرکت با سفر به استان مرکزی به دیدار و گفت و گو با کارکنان سرپرستی و نمایندگان بیمه کوثر در استان پرداخت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این سفر به همراه معاونین فنی و برنامه ریزی و نوآوری و مدیران بازرسی، سرمایه انسانی و پشتیبانی و امور نمایندگان به بررسی وضعیت عملکرد کارکنان و شبکه فروش سرپرستی استان پرداخته و از نزدیک در جریان دغدغه های آنان قرار گرفت.

ابوالفضل آقادادی ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه رجب، با اشاره به عملکرد فروش 10 ماهه شرکت بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال و سود خالص در 9 ماهه سال 1401 به میزان 851 میلیارد تومان، تقویت سیستم های مدیریت ریسک، توانمندسازی نیروی انسانی و شبکه فروش و همچنین بهره گیری از ایده های خلاقانه در فرآیندهای شرکت را از عوامل موثر در بهبود روند سودآوری شرکت و افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام نمود.

آقادادی با بیان اینکه سیاست ما تفویض اختیار و برون سپاری است، یادآور شد: ما باید اهمیت استفاده از ظرفیت های نمایندگان را برای فروش، تعامل و همراهی با بیمه گذاران و مشتری مداری را به خوبی درک کنیم تا نماینده منتفع، رضایت مشتری افزایش و برای شرکت ارزش افزوده ایجاد شود.

وی در پایان تأکید ویژه ای بر اتحاد، همدلی و کار تیمی به عنوان مواردی که زمینه ساز تحقق اهداف عالی شرکت هستند داشت.