در آستانه عید غدیر خم و با هدف تکریم و احترام مشتریان به عنوان اولویت نخست شرکت ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر بوشهر افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر ، آیین رونمایی از ساختمان جدید سرپرستی بوشهر، با حضور مدیرعامل شرکت و جمعی از معاونین و مدیران، گروهی از بیمه گذاران استان، نمایندگان، شبکه فروش و مدیر کل ساتای بوشهر و هیئت همراه برگزار گردید.

دکتر آقادادی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم و خیر مقدم حضور میهمانان به مزایای بهره مندی از ساختمان جدید برای شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر در فضای مناسب تر به مشتریان اشاره نمود و بیان داشت ساخت فضاهای جدید موجب صرفه جویی در هزینه های ساختمانی می گردد و شرایط بهتری را در راستای جلب رضایت مشتریان به همراه دارد و همچنین به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای شرکت به حساب می آید.

ایشان همچنین در این سفر ضمن بازدید از سرپرستی دیدارهایی با کارکنان و نمایندگان داشتند و پس از استماع گزارش عملکرد سرپرستی بوشهر در سال 1401 و همچنین 3 ماهه ابتدایی سال جاری نکاتی را در خصوص بهبود عملکرد استان مطرح نمودند.

مدیرعامل شرکت در این دیدارها بیان داشت استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران ظرفیت بسیار بالایی جهت فعالیت های بیمه ای دارد و با بکارگیری فرآیندهای نوین بیمه ای و فنون جدید بازاریابی می توان قدم های بزرگی در راستای جذب پرتفوهای جدید در استان برداشت.

ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان بوشهر در محل خیابان هلالی، نبش تلاش 9 قرار دارد.