بانک شهر با نمایش آخرین دستاوردهای بانکی خود در دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش حضور می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران( ITE) در حوزه فناوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی، یازدهم تا سیزدهم آبان برگزار می‌شود و بانک شهر با ارائه آخرین دستاوردهای خود در آن حضور خواهد یافت.
بر این اساس، پس از برگزاری موفق اولین نمایشگاه تراکنش ایران ITE ۲۰۱۶ ، دومین دوره این نمایشگاه با حضور بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت (PSPها)، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فناوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات همگانی‌، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی برگزار خواهد شد.
بانک شهر نیز به عنوان پیشتاز در ارائه خدمات نوین بانکی به طور گسترده در این نمایشگاه حضور دارد و به معرفی خدمات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌پردازد.
در این نمایشگاه، ۴ سمینار با موضوعات اعتبار سنجی، امنیت، core banking، کارت و پرداخت، اجرا و برگزاری نشست تخصصی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول ،۲۰ تالار گفتگو، ۸ کارگاه تجاری ، ۹کارگاه آموزشی و ۳ جشنواره شرکت‌های استارت آپی در روزهای نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران( ITE) در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه مصادف با ۱ تا ۳ نوامبر در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.