مسئولان بیمه‌کوثر به‌منظور تقدیر از افتخارآفرینان تیم ملی جودوی کشورمان با مسئولان فدراسیون و جمعی از ملی‌پوشان این تیم دیدار کردند.

به‌گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌ کوثر؛ این مراسم باحضور جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای‌مسلح، مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه‌کوثر و همچنین دبیرکل فدراسیون جودو و سرمربیان و مربیان تیم‌های بزرگسالان و جوانان و تعدادی از ملی‌پوشان تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی 2018 به باکو برگزار شد.

مدیرعامل شرکت در این نشست صمیمی ضمن تبریک مجدد به اعضای این تیم اعتماد به جوانان، پشتکار و پیگیری را عامل موفقیت‌های چشمگیر جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون دانست و گفت: امید است بتوانیم در اجرای مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش‌های پرطرفدار گام‌های استواری برداریم و شاهد پیروزی‌های روزافزون ملی‌پوشان ایرانی در رقابت‌های جهانی باشیم.

در این دیدار به‌رسم یادبود به مدال‌آوران طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهانی هدایایی تقدیم شد و برای حاضران بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری و حامی صادر شد. همچنین اعضای این تیم نیز به نشان قدردانی نماد مسابقات را به شرکت بیمه‌کوثر اهدا کردند.