تیم فوتبال پدیده خراسان فردا شب از ساعت ٢١ در آبادان میهمان تیم نفت این شهر خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، تیم فوتبال پدیده این‌روزها به‌عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ شناخته می‌شود.هر چند شاگردان مهاجری در بازی اول خود در لیگ برتر هفدهم مقابل تیم پیکان نه‌چندان قدرتمند به تساوی رسیدند، اما بازی دوم آن‌ها مقابل سپاهان نشان داد که تیمی منسجم هستند که می‌توانند مدعی لیگ البته نه برای قهرمانی بلکه برای صعود به جام باشگاه‌های آسیا باشند.

حضور در جام باشگاه‌های آسیا رؤیایی است که سال‌هاست مشهدی‌ها و خراسانی‌ها به‌دنبال رقم‌زدن آن هستند و امسال پدیده با جذب بازیکنانی مثل صادقی، قاسمی‌نژاد، قاضی، خلعتبری، خانزاده و حاتمی که البته مصدوم شد و حفظ نفرات قبلی خود مثل گردان، ناصحی، مرادمند، عباسیان، ایمانی، مهربان و غیره به‌دنبال تحقق آن هستند و مدیران این باشگاه نیز تحقق آن را دور از دسترس نمی‌بینند.

اما مهاجری در هفتۀ سوم بازی‌ها مسابقه‌ای سخت را پیش‌ رو دارد. بازی با نفت‌آبادان یا برزیلی‌های ایران و ایستادن مقابل تیمی که فراز کمالوند هدایت آن را برعهده دارد، کار آسانی نیست، به‌ویژه آنکه آن‌ها بعد از پیروزی مقابل استقلال و شکست مقابل سایپا حالا به‌دنبال دومین پیروزی در شهر خودشان هستند. این درحالی است که پدیده روی کاغذ از مهره‌های بهتری سود می‌برد.

پدیده و نفت آبادان در لیگ برتر تنها دو بار به‌مصاف هم رفتنند و این سومین مصاف آن‌ها باهم است. باوجود‌این همین دو بازی هم با تساوی 3 بر3 که دور رفت فصل قبل و 3 بر0 به سود پدیده در دور برگشت در آبادان رقم خورد 9 گل را درپی داشت و می‌تواند این نوید را بدهد که دو تیم در این بازی هم با ترکیبی هجومی به سراغ یکدیگر بروند.

پدیده در صورت پیروزی در این بازی خودش را در بالای جدول با ٧ امتیاز حفظ می‌کند و نتیجه‌ای غیر از برد کمی آنها را به میانه‌های جدول می‌کشاند.