نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت نامدار تئاتر جنوب خوزستان "استاد امین کاکولکی" را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت نامدار تئاتر جنوب خوزستان "استاد امین کاکولکی" را تسلیت گفت.            

علی گلمرادی در این پیام آورده است: خبر درگذشت نامدار عرصه هنر جنوب خوزستان"مرحوم مغفور استاد امین کاکولکی" موجب تأثر و تأسف گردید.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه پیام خود می افزاید: سخن از دل برخاسته و قلب خاشع و رفتار آن فقید سعید، چشمه جوشانی از "معرفت و حکمت و تدبیر الهی" را بر فکر و ذهن جاری می ساخت؛ به گونه ای که تذکرهای ایشان به آحاد مردم و جامعه بویژه مدیران فرهنگی مبنی بر "خودسازی"و "جهان سازی" فراموش نشدنی است و حاکی از تصرف و حضور ایشان در قله حکمت و معرفت بود.

گلمرادی در این پیام اذعان می کند: جُهد سالیان متمادی این هنرمند بی ریا در تاکید بر "هنر فاخر" بودن تئاتر، چراغ مبانی هنر و زیبایی شناسی در "شبستان فرهنگ پرور ماهشهر" را روشن گردانید.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در پایان پیام  خود آورده است: ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن نامدار فرهنگی وارسته، این خسارت جبران نشدنی را به جامعه شریف دانشگاهی، اصحاب فرهنگ و هنر و بویژه خانواده معزز و بزرگوار ایشان و همچنین مردم عزیز بندر ماهشهر تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده نزول رحمت و برکات الهی را مسئلت می کنم.