در پی در گذشت مدیر دفتر نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی،جمعی از سران عشایر و وجها عرب خوزستان با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

به گزارش مرورنیوز، در پی درگذشت مدیر دفتر نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی،جمعی از سران عشایر و وجها عرب خوزستان با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون

درگذشت ناگهانی فرزند متعهد و خوش نام دیار آبادان آقای نقیب کعبی (رحمة الله علیه)" که از چهره‌های خدوم، کوشا و پرتلاش منطقه می‌باشند، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

جای این "فرزند آبادان" در دنیای ایمان، اخلاق و فرهنگِ انسان‌دوستی و فضیلت به سادگی پُر نمی‌شود و مرگ او برای همه‌ آنان که فضیلت و سربلندی انسان را پاس می‌دارند خسارتی بزرگ است که تنها لطف ویژه پروردگار می‌تواند آن را جبران کند.

لذا به سهم خویش، این خسارت بزرگ را به مردم جنوب خوزستان و در رأس آن به حضرات معزز "زعیم عشایر بنی کعب" جناب آقای شیخ فاضل کعبی و "نماینده محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی" جناب آقای دکتر عامر کعبی و نیز به شجره شریف کعبی، بویژه به همسر شایسته و بزرگوار و برادران و فرزندان موقر و ارجمندش تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسئلت می کنم.

           جمعی از زعمای عرب خوزستان و شیخ مهدی محمودی