با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و کارکنان این اداره از اولین استودیوی سازنده و تولید کننده برنامه‌های فرهنگی ـ هنری صوتی اینترنتی (پادکست) زیر نظر موسسه فرهنگی ـ هنری باران اندیشه‌نگار رونمایی شد.

به گزارش مرورنیوز ، خالد لویمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، در این مراسم که در محل موسسه برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در موسسه باران اندیشه‌نگار که بنیانگذار آموزش فن بیان و سخنوری با رویکرد هنری و روانشناختی در خوزستان است گفت: مایه افتخار است که در شهر اهواز موسسات این چنین قدری به خصوص در حوزه آموزش سخنوری داریم و ان شاء ا.. به مرحله‌ای برسیم که در برگزاری همایش ها و سمینارها به جای استفاده از اساتید خارج از استان از اساتید بومی استان خودمان استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: هرچند علم در هرجایی باید استفاده شود اما باید قدر و منزلت اساتید شهر و استان‌مان را بیشتر بدانیم.

لویمی با اشاره به جایگاه و نقش مهم فن بیان در جامعه و زندگی روزمره اظهار کرد: ما در حوزه روابط عمومی، رسانه ها و مدیریت فرهنگی آنچه می‌آموزیم فقط جهت تاثیرگذاری روی دیگران نیست بلکه در زندگی شخصی خودمان نیز بسیار تاثیرگذار است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با اشاره به تولیدات اینترنتی، تصریح کرد: تولیدات صوتی اینترنتی و پادکست مقوله بسیار مهمی است که با تلاش های خوبی که توسط این موسسه در حال انجام است جای خوشحالی دارد اما باید نگاه جدی تری به آن شود.

لویمی ادامه داد: مقوله‌ای که برای ما اهمیت دارد محتوایی است که در شبکه های اجتماعی گردش دارد و تولیدات فاخر در این میان اندک است و ان‌شاءالله این موسسه بتواند بخشی از این خلاء را پر کند.

وی با بیان اینکه ما در کنار موسساتی خواهیم بود که در زمینه محتوای سازنده و تولیدات فاخر فعالیت می کنند،افزود: تمامی برنامه هایی که در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز برنامه ریزی می کنیم در راستای تقویت بخش فرهنگ و هنر و تولیدات اصیل خوزستانی است. رویکرد ما مبنی بر حمایت خاص از موسساتی است که تولیدات فاخر در جهت غنی بخشی به فرهنگ کشور را تهیه می کنند.