احمد عِماد طی حکمی به سمت رئیس ستاد انتخاباتی عادل عِکرِش(عچرش) منصوب شد.

به گزارش مرورنیوز، عادل عکرش(عچرش) کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز در حکم انتصاب احمد عماد به ریاست ستاد خود تأکید کرده است: "جنابعالی" که بحمدالله برخاسته از بیت دیانت و سیاست، اخلاق و وجاهت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین مسئولیتی هستید.

متن کامل حکم انتصاب مهندس احمد عماد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی عادل عکرش(عچرش) چنین است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس احمد عِماد (بنیادی)

باسلام وتحیات؛

قدم نهادن در حَریم "هدایت اندیشه انتخاب مردم" حُرمتی دارد که جز به پای افزار تعهد و ایثار، با دلی از شوق خدمت سرشار و نگاهی بصیرت آمیز و دین‌مدار، ورود بدان جایز نیست.

"جنابعالی" را به پشتوانه‌ی سابقه‌ای از این آهنگ و هماهنگی و تدین و تعهد ناگسستنی و نظر به اعتماد وافر و اطمینان خاطر نسبت به توانمندی ها و سربلندی های تاریخی، به سمت "رئیس ستاد انتخاباتی اینجانب در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی کلانشهر اهواز" منصوب می کنم.

شما که بحمدالله برخاسته از بیت دیانت و سیاست، اخلاق و وجاهت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین مسئولیتی هستید.

انجام برنامه ریزی و هماهنگی های مورد نیاز، تَمهید مقدمات و پیش بینی های لازم، حرکت در مَدار قانون، کمک به تحقق مشارکت بالای رأی دهندگان، رعایت اصول اخلاق اسلامی، تعامل با بخش های اجرایی و نظارتی، کمک به اجماع کامل در ساماندهی حامیان مردمی و رقابت مُشفقانه با رقیب، بخشی از اصول و مبانی همکاری مورد انتظار است.

همچنین مسئولیت تعیین و انتصاب "بندهای ۴گانه تک ماده ای ستادی ذیل الذکر" نیز به جنابعالی تفویض و محول می گردد:

-ماده یک/ بند (الف): تعیین دبیرکل

-ماده یک/بند (ب): تعیین جانشین رئیس

-ماده یک/بند (ج): تعیین دبیر شورای سیاستگذاری

-ماده یک/بند (د): تعیین دبیر کارگروها و کمیته ها

برایتان در این راه به توفیق الله، بهترین موفقیت‌ها را آرزو می‌کنم و به تمامی همکاران و هواداران، هماهنگی و همراهی با شما را توصیه می‌نمایم.

عادل عکرش(عچرش)/اردیبهشت ۱٣٩۶

گفتنی است؛ عادل عکرش(عچرش) که "عضو مجمع متخصصین ایران" به شمار می آید، دانش آموخته مدیریت کسب و کار mba با گرایش مدیریت و توسعه شهری، مهندسی تکنولوژی نرم افزار، کنترل پروژه و مدیریت اجرایی می باشد.

عکرش که با توجه به سابقه مستمر در صحنه های اجرایی و اداری و مشارکت های فرهنگی و سیاسی مردمی، از معتمدین و فرهیختگان بنام استان و اهواز به شمار می آید، در پی دعوت گسترده مردمی، هم اکنون در قامت "کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز" با تفکر اعتدالی و ارزشی حاضر است و چندی پیش نیز صلاحیت وی از سوی هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات مورد تائید قرار گرفت.